luni, 23 aprilie 2012

Salata de spanac cu nuca

Cu atat de mult verde in jur simt si eu nevoia sa mananc...verde...si mai verede decat spanacul ce poate fi?
Nu ma prea topesc eu dupa spanac dar am gasit pe www.rozealb.com o reteta grozava...m-am grabit sa o pregatesc si a fost extrem de gustoasa...
Daca vreti sa incercati si altceva dcat clasica mancarica de spanac,iata reteta :

Ingrediente:
500 gr. spanac tanar
150 gr. telemea de capra (eu am folosit telemea de vaca si de oaie)
100 gr. miez de nuca
zeama de lamaie
ulei de masline
sare/piper

 Spanacul se spala bine si se aseaza pe o farfurie intinsa sau se poate pune si intr-un castron nu foarte adanc.
Branza se taie cubulete si se rasfira peste spanac,nucile se sfarama si se presara deasupra asezonandu-se cu sare,piper,zeama de lamaie si ulei de masline...este absolut delicioasa....
In concluzie...ce spuneti de ceva verde-apetisant? :)

Sursa: www.rozealb.com

41 de comentarii:

  1. exact ce ziceam: postezi "verdeţuri"? nu mai e nimeni "la bară"!

    RăspundețiȘtergere
  2. am gasit alternativa pozitiva pentru difriti doritori :)
    tu ce preferi? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello Pan!

    What a great salad recipe!

    A good week!

    RăspundețiȘtergere
  4. é muito saboroso :)
    desejo-lhe uma linda semana a minha vez! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicio eu nu dau peafară după spanac (de unde şi vorba de ocară :) ) dar salata asta pare îmbietoare. Precis e bună? Că dacă o încerc şi nu-i ... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpo arată super prezentarea ta!
    Nu am mâncat spanac crud dar cu siguranță
    voi încerca rețeta că arată delicioasă!
    Zi frumoasă îți doresc!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa fie foarte fraged,daca folosesti din cel cu frunze mature salata o sa fie amaruie...
      pup si eu Elena...o seara faina iti doresc >:D<

      Ștergere
  7. ce sa spun ?!...mmm-pare bun !...iti doresc pofta buna ! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. 100 grame de plutoniu mai trebuia! Lasa nuca in durerea ei, ca e foarte buna in stare naturala! Offff!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum si tu...
      stiu ca ai fi vrut un picut de ciocolata dar...:))

      Ștergere
  9. Am pus spanac, nuci si fructe, la blender. A iesit foarte bun. A se consuma de preferinta in vase inchise la culoare, unora nu le place verdele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce sa zic de combinatia ta...dar daca tu zici ca a iesit bun...:)

      Ștergere
  10. :) cunosc aceasta salata! e fantastica....
    ciao...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum sa nu-ti placa tie bucataria meridionala :)
      pup geanina :)

      Ștergere
  11. Am notat, sigur e foarte buna. Mie imi place tot ce e cu spanac. Multumesc si pofta buna! :

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc...sa stii ca da :)
      daca o incerci sa-mi spui cum ti-a reusit :)

      Ștergere
  12. Arata fantastic! Am mancat salata de spanac.. dar nu cu nuca! :) Incerc cu orima ocazie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pare sanatate curata, te imbie din poze sa o mananci Te pricepi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca e si sanatoasa si cu adevarat gustoasa :)
      eee...eu nu am nici un merit :)

      Ștergere
  14. E verde,e cu branza si mai are si sambure de nuca...nimic mai apetisant.
    Tare bine arata salata asta de spanac!

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesant !
    Mie îmi place spanacul gătit,preparat,dar nu m-am gândit că se comsumă crud :)...
    de fapt de ce nu !
    N-am mâncat niciodată dar e simplu și poate încerc !
    Mulțumesc pentru idee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este foarte gustoasa dar trebuie sa ai grija sa folosesti frunze de spanac tinere...daca vei folosi frunze mari,mature,atunci salata va fi amaruie si vei simti mai puternic gustul de fier...
      sa-mi spui daca ti-a placut :)

      Ștergere
  16. Mmmm, apetisaaaant! Încerc sigur!
    :)
    Toate componentele sunt în topul preferinţelor mele.

    Am auzit zilele trecute că multe sortimente de brânzeturi/lactate de pe la noi conţin doar 4-5% lapte!
    Curând cred că vom afla că şi spanacul e doar 4-5%...verde! :))

    pup şi iar pup, draga mea dragăăăă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit si eu dar sincer...nu mai vreau sa aud nimic...mereu apar aceste "descoperiri" facute in detrimentul nu stiu carui competitor...
      suntem intre o mie de fronturi...alimente...bio sau naturale...medicamente...ce sa mai zic...acum se descopera ca nu stiu ce chestii grave cauzeaza folosirea algocalminului de exemplu...si tot asa...

      daca o incerci sa-mi spui cum ti-a placut :)
      pup si eu draga mea draga :)

      Ștergere