miercuri, 11 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte - Meteora (repostare)




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

66 de comentarii:

  1. Superbe cadre! Mi s-a facut dor sa revad Meteorele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Original "portret" în prima fotografie, dar trebuie să recunosc că toate fotografiile sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ferice de cei care au ajuns aici! Eu traiesc momentul din fotografiile voastre!
    Noapte senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vei ajunge...nu ma indoiesc de asta...
      senine sa-ti fie si tie gandurile si lin zborul :)

      Ștergere
  4. Uou... nu stiu nimic despre locul asta, dar arata superb... cel putin ultima imagine este... ametitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marele Meteor si celelate manastiri,chiliile sapate in stanca sunt locuri incarcate de har...
      nu poti decat sa fii infiorat ca exista atata frumusete dar si atata credinta...

      Ștergere
  5. Acum imi doresc sa ajung si eu !!!... :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca o vei face...
      sunt sigura ca vom vedea fotografii cu adevarat spectaculoase :)
      o noapte buna iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  6. Inedite peisajele! Parcă te fac să te simți liber și îți arată cât de frumoasă e lumea în care trăim. Trebuie doar descoperită. Mulțumesc!

    O noapte frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...trebuie doar sa vrem sa vedem frumusetea...
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea :)

      Ștergere
  7. Ce faine fotografii! Ce locuri minunate, binecuvântate de Dumnezeu. Am avut fericita ocazie să le vizitez şi sper să mai ajung pe acele culmi atât de apropiate de Cer.
    O noapte frumoasă, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel sper si eu,imi doresc sa revin in acele locuri...
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea Alex :)

      Ștergere
  8. locuri unice, impresionante si respectabile. Fotografii superbe! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Carmen...
      o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. mai esti pe acolo? vin si eu:P. superb!!! poop...

    RăspundețiȘtergere
  10. Grozave imagini!
    Am fost acum 6 ani, insa amintirea locului e atat de vie in memorie de parca as fi fost ieri.
    Bravos pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună scumpo!
    Impresionante locuri..mi-ar plăcea să ajung
    și eu acolo!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu te imbratisez Elena si iti doresc o zi de miercuri minunata >:D<

      Ștergere
  12. Frumoase cadre! O zi frumoasa de WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Impresionante locuri, imortalizate in la fel de exceptionale fotografii. Un loc care te cheama sa-l mai vezi iar si iar, care te copleseste prin frumusete si monumentalitate. Sa ai o zi minunata, draga Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...este de o coplesitoare,austera frumusete...
      multumesc Mirela pentru aprecieri :)

      Ștergere
  14. Splendoare in singuratate...
    N-am putut sa ne apropiem de Meteore cand a fost momentul. O furtuna pe mare a oprit vasele sa iasa din porturi. Da'nu ma las, tot o sa le vad eu, "pe viu" ! Pana atunci, multumiri, Pandhora, frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Zina:)
      sunt sigura ca ne vei povesti in stilul tau ceea ce ai vazut si ai simtit :)

      Ștergere
  15. minunat, pandhora!
    ce-ai planificat pentru concediul din acest an?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place...
      in toamna o sa mergem la Bruxelles si astept cu nerabdare sa vad cate ceva din Belgia :)

      Ștergere
  16. Ce coincidenta minunata! Dar Meteorele tale sunt mult mai frumoase decat ale mele... O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meteorele sunt oricum frumoase :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  17. Un loc deja devenit obişnuit pentru grecii din preajma locului.
    Un loc descoperit de turişti ca fiind neasemuit de frumos.
    Un loc încărcat de semnificaţii religioase pentru credincioşii ortodocşi.
    Un loc ales cu har dumnezeiesc de către binecredincioşii călugări întru slăvirea de-a pururi a Celui de Sus.
    Un loc minunat surprins în aceste imagini care ne trimite cu gândul la aceste săptămâni : la prima, cea a Patimilor, şi la următoarea, cea Luminată...
    Luminată să vă fie viaţa în tot ceea ce faceţi !

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca tot "imi fac reclama" si spun ca dansez... in fotoliu, iata ca primesc si excursii... in fotoliu!
    Multumesc, superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  19. frumoasa aura ai prins in fotografiile acestea! un loc cu o atmosfera aparte, care mi-ar placea sa-l vizitez cadva pe indelete, sa absorb linistea si sa ma incarc pozitiv...Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc :)
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  20. :)
    Sarut'mana, Pandhora!
    Un loc minunat tocmai pentru ca se intersecteaza armonios mana omului cu "mana" naturii.
    In rest... mituri.

    Multam de reamintire. Pup cu drag. Las la portita... floare de colt.
    Sa-ti fie bucurie sarbatorile! Fericire si iubire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rare,delicate flori...multumesc :)
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu ctot dragul :)

      Ștergere
  21. da, superb. am fost acum cativa ani la Meteora...Meteore... E uluitor cum au construit acele manastiri in asemenea locuri. din pacate am doar niste fotografii clasice de acolo...nu aveam inca o camera digitala :)
    o zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Răspunsuri
    1. adevarat...
      o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  23. superbe imagini si mai ales extrem de potrivite pentru mine, avand in vedere ca de vreo cateva zile tot discut cu Vlad despre locul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Oau, superb! Nu cred ca as avea curajul sa merg acolo. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Deosebit de frumoase fotografiile tale !
    Un loc deosebit prin frumusețe și importanță !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      si da...dreptatea este de partea ta...locurile sunt de o deosebita,ascetica frumusete...

      Ștergere
  26. Sper sa ajungem si noi anul acesta. Cu drag te salut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te revad pe aici :)
      sper sa ajungeti...de abia astept sa vad fotografiile facute de tine :)

      Ștergere
  27. Impresionant! E pe lista mea "musai de văzut!" :)

    Înălţimile, construcţiile uimitoare prizărite printre crestele iţite dintre ceţurile matinale sau noptatice m-au fascinat întotdeauna.
    Cu siguranţă că sublimul cutremurat până la lacrimi iscat în suflet de măreţia naturii a adâncit credinţa aducând-o mai aproape de cer.

    Acum două luni s-a întâmplat însă să intru în inima unui munte. De sare. La Cacica.
    A fost o experienţă absolut copleşitoare. Sublimul a fost de semn opus celui produs de înălţimi, dar poate mai răvăşitor. Ori, poate, cu totul altfel răvăşitor.
    Iar credinţa celor care sapă acolo cu mâinile goale mii de galerii în sare are şi ea nişte valenţe speciale.

    Dacă n-ai ajuns niciodată într-un asemenea loc, ar trebui să-l treci neapărat pe lista ta "de văzut musai"!
    :)

    Draga mea dragă, să dansezi fericită cu primăvara!

    http://www.youtube.com/watch?v=a-dUbcYIZio

    Noapte caldă şi senină!

    RăspundețiȘtergere
  28. singura salina pe care am vizitat-o a fost cea din Slanic-Prahova...
    a fost ciudat sa cobor sub munte...chiar daca erau oameni in jur parca nu eram pe lumea asta...
    Meteora este de pe alta lume...manastirile par crescute din stanca...am simtit asta cand am urcat cele aproximativ 150 de trepte sapate in stanca...
    multumesc draga mea draga pentru gandurile frumoase si muzica asemenea...
    te imbratisez cu acelasi drag din totdeauna >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. Răspunsuri
    1. sa stii ca da...
      pana si peisajul are ceva ascetic...
      este un loc aparte Meteora...

      Ștergere