miercuri, 4 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte - Ce-ai in cutie? :)




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

79 de comentarii:

  1. frumos! sa nu mai spuna cineva ca ambalajul nu vinde marfa...:)
    (ce coincidenta! chiar am baut un ceai negru cu lapte)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...ambalajul face cat jumatate din marfa...cel putin :))
      sa-ti fie de bine :)

      Ștergere
  2. Pastreaza un ceai parfumat si pentru mine. :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vin si eu la un ceai. :)
    Ma autoinvit.
    Seara senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu vii ca maine te trezesti de dimineata :))
      senin sa-ti fie si tie cerul si plina de vise frumoase noaptea :)

      Ștergere
  4. vin si eu!! asteptati-ma :). ce dragute sunt!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O cană bună de ceai parfumat, este o încântare! În week-end mai obişnuiesc să încep ziua cu ceai negru şi tare-mi mai place aroma aceea unică.

    Numai bine, Pandhora! :-) Sărut mâna pentru ceai.

    RăspundețiȘtergere
  6. Odată, demult, am fost servit cu ceai negru. Ofertantul mi-a atras atenţia că-i tare. N-am spus nimic, l-am gustat pentru a vedea dacă nu arde, pentru a nu păţi şi IO ca Miron Costin cu duşca de cafea, după care i-am dat drumul pe gât ca beţivii ghinarsului. Partenerul s-a uitat la mine mirat şi aştepta să vadă efectul. La un moment dat m-a întrebat: "tu nu simţi nimic?" I-am răspuns: "Nu! De ce întrebi?" Ştiam la ce s-a referit dar m-am făcut că plouă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      m-ai facut sa rad...par ca si vad figura prietenului tau :)

      Ștergere
  7. Setul de ceai din foto 2 este pur si simplu exceptional :) mi-a mers direct la suflet :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca are mult rosu are un aspect masculin setul...ma bucur ca ti-a placut :)

      Ștergere
  8. Încântători. Ador ceaiul şi-mi fac tot felul de combinaţii, însă cel mai mult îmi place cel de iasomie, are o aromă delicată...
    O zi minunată, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am baut o combinatie de ceai verde cu iasomie care mi-a placut mult doar ca eu nu prea sunt bautoare de ceai :)

      Ștergere
  9. Bună scumpo!
    Sunt frumoase toate..eu te invit la cafea!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum trec pe la tine...pe pupacesc si eu...o zi minunata iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  10. Pusculita pentru...lichid.
    Frumos serviciul de ceai.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un moment ...perfect ! O ceasca cu ceai ...cu atentie si intentie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e placut sa te alinti cu un ceai bun dar si cu un pic de companie...si asta indiferent de anotimp :)

      Ștergere
  12. Frumoase sunt seturile astea pentru ceai. Te relaxezi numai privindu-le.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai facut un joc de cuvinte destept si savuros, ca un ceai bun facut din...ce-ai in cutiile de aici! ;)
    Ca designer, pot spune ca daca un ambalaj e atragator si inteligent facut, sigur va vinde marfa, iar daca marfa e buna, se face cunoscuta si datorita ambalajului. Dupa care o vei cauta (chiar si la vrac), dar pana sa o gasesti vorbeste ambalajul pentru continut! Eu asa am facut cunostinta cu multe marci bune de ceai, de exemplu Basilur, care au niste cutii de o rara eleganta si frumusete, dar si ceaiurile din coelctia aceasta sunt exceptionale. Habar n-as fi avut daca nu m-ar fi atras cutiile! Plus ca e o placere sa privesti o cutie eleganta si frumoasa cu ceai parfumat.
    Multumesc pentru ceai si iti doresc una din cele mai frumoase zile de primavara! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela...ma relaxeaza ca uneori sa ma joc cu vorbele :)
      eu nu sunt bautoare de ceai dar imi plac foarte mult cutiile de ceai...am vazut cateva cu adevarat spectaculoase,am si eu acasa cateva dar nu sunt iesite din comun (altfel le fotografiam) :))
      cea mai frumoasa cutie pe care am vazut-o era din lemn incrustata cu fasii subtiri de sidef si piele...era un set de fapt...totul mirosea perfect...ceaiul,lemnul,pielea...

      Ștergere
  14. E frumos aici,dar eu sunt cafegista irecuperabila!
    Si ai dreptate:De cele mai multe ori,ambalajul vinde marfa!
    Zi faina,Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ador cafeaua dar uneori un ceai bun e o adevarata incantare :)

      Ștergere
  15. Minunat! Ce înseamnă să ai imaginaţie!
    Eşti o comoară, Pandhora. Pentru că mereu găseşti lucruri deosebite şi le împărtăşeşti cu noi.
    Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult sa te revad :)
      serveste-te cu un ceai si...multumesc pentru aprecieri :)

      Ștergere
  16. ar merge bine și o poză cu „After 8”, dă bine la ce_ai :)

    RăspundețiȘtergere
  17. :) nici eu nu beau foarte mult ceai, dar mi-ar placea sa am in bucatarie niste cutiute asa :) le-as tine de decor. O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Oare valizele, seturile, cutiile, ceşcuţele astea atractiv colorate şi îmbietoare pentru licori aromate şi...poate...vrăjite ne pot da timpul înapoi ca să mai prindem vremurile de altă-dată ca în (şi ea deja) vechea melodie nostalgică a lui Victor Socaciu "La un ceai" ?
    http://www.youtube.com/watch?v=06NC4P2IJiE
    Să aveţi parte de degustări de arome plăcute în clipe de destindere! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Marco :)
      o seara cu aroma de ceai iti doresc cu tot dragul :)

      Ștergere
  19. :)
    Sarut'mana, Pandhora!
    ia te uita... eu tocmai am inceput de aproximativ o saptamana sa consum ceai, adica sa-mi cladesc un ritual sa-l schimb pe cel vechi!
    :)
    Am cumparat borcanase de la ikea (mici si foarte faine). Am mai cumparat niste ceaiuri exotice, fruuuumos mirositoare de-ti da impresia ca pavlov cu cainele lui era nimic pe langa ce se intampla in organismul tau... si am inceput sa consum cu "eleganta" 2-3 cani de ceai per zi.
    :)
    Toate ceaiurile pe care le consum au in compozitie ceai verde!
    Si cel mai mult imi place "7 samurai"!
    :)
    Iaca am transformat postarea ta in "confesiune" langa o cutiuta de ceai!
    :))
    O zi faina, iti doresc. Las la portita flori de portocal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca obiceiul vechi inseamna cafeaua mi-ar parea rau sa-l schimbi :)
      nu sunt bautoare de ceai dar pot spune ca sunt..."pofticioasa" de ceai :))
      ceaiul verde nu prea imi place cu toate ca am o colectie de la Whittard (cel cu aroma de iasomie e cel mai fain)
      mi-am mai luat un ceai care imi place teribil cu rooibos,nuca de cocos,mango si petale de floarea soarelui...chiar acum mi-am facut un ceai si in camera miroase delicat a nuca de cocos...dar si mai tare miros florile tale de portocal...multumesc Andrei :)

      Ștergere
  20. Ceai, îmi aduce aminte de cărțile englezești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceaiul...da...sugereaza o atmosfera englezeasca in primul rand :)

      Ștergere
  21. Superbe cutii,discrete si cu gust!!

    RăspundețiȘtergere
  22. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mnH3EAES8_8


    seara faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru ceai...a fost deosebit :)
      o seara perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  23. Răspunsuri
    1. eeee....ma bucur cand intalnesc bautori de statornici de ceai...eu sunt mai mult o pofticioasa decat o bautoare de ceai :)

      Ștergere
  24. Cutiile...Pandhorei, nu? :D..
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si-ar fi dorit Pandora niste cutii atat de placut parfumate :)
      o seara cu aroma de ceai iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  25. splendide! de mare rafinament! :)
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  26. Adorabile aceste cutii de ceai, practice si frumoase.HAppy WW:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai enumerat pe scurt cateva calitati esentiale ale cutiilor de ceai :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  27. Vin si eu la un ceai! Chiar si cu ceai! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce frumos! Am primit si eu la un moment dat un cadou asemanator si tare m-am bucurat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu vreau ceai! M-am servit cu cel din cutia rosie! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. eu inca astept sa vad CE AI in cutia Pandorei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum...depinde ce asteptari ai :)

      imi pare bine ca ai sesizat "jocul de-a ce-ai-ul" :))

      Ștergere
    2. asteptarile mele:
      -pentru mine: adieri de vant, culori de ploi, lumini din priviri, caldura din zambete, dialogul ferestrei cu luna, imbratisarea tacaerii...;
      -pentru ceilalti: stop! sunt zgarcit! doar eu! :))

      Ștergere