joi, 19 aprilie 2012

Nescafe Milano



Daca sunteti in zona Piata Romana si aveti chef sa va opriti putin la o cafea eu zic sa incercati la Milano Cafe...
Gasiti localul pe colt, chiar langa McDonald's...nu va ramane decat sa intrati sau daca vremea e frumoasa cum a fost in dupa-amiaza asta, sa ramaneti pe terasa...
Daca alegeti sa intrati si vreti un pic de intimitate puteti urca la etaj...canapele si fotolii confortabile va asteapta,chelneri simpatici si promti va stau la dispozitie cu o muuultime felurita de cafele de la cele clasice pana la combinatii dintre cele mai gustoase si mai ales aspectuoase si la preturi deloc fabuloase...pretul zonei mai exact...
In caz ca foamea va da ghes nu va faceti griji...puteti alege intre produse de patiserie,sandviciuri calde,salate...nemancati nu ramaneti cu siguranta!
Eu am ales sa beau un delicos milkshake de ciocolata...iubesc ciocolata,dar asta nu cred sa mai fie o noutate pentru voi :)
Putin rasfat nu cred ca strica nimanui asa ca...indrazniti! :)

30 de comentarii:

  1. Mulţumesc pentru sugestie.
    Cunosc zona şi mi-ai dat o idee. :)
    Voi vedea dacă au şi ciocolată elveţiană. AU? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-mi amintesc sa fi vazut in meniu dar chiar daca ar exista nu cred ca s-ar compara cu ce ai gustat tu in Elvetia...sper ca nu ai uitat sa pozezi ciocolata :):D

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa si draguta locatia...si bineinteles aproape de ASE. Nu pot spune ca sunt fan, dar am mers si eu o data sau de 2 ori pe acolo. Seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru recomandare!...
    te asteapta o surpriza la mine!!!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      deja m-am bucurat de flori si de frumusetea cerurilor pe care mi le-ai oferit :)
      m-ai emotionat sa stii :)

      Ștergere
  4. ah...
    două nelămuriri (nimic straniu până acum, nu?):
    - nu e piaţa aia aici!
    - e clar că eşti acţionar, este a "n"-a oară când faci reclamaţie...
    când e cu reduceri?
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata si tie si...daca tot esti in zona si ai constat cu ochii tai ca nu e nicio piata,comanda macar o cafea ca sa te convingi daca am dreptate sau nu :))

      Ștergere
  5. Bună scumpo!
    Arată super...!
    Mulțumesc de informație!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână minunat!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup draga mea si eu...o zi frumoasa frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  6. Cu prima ocazie prin zona am sa incerc si eu un milkshake ;)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata bine in poze, imi place poza in care razele soarelui strabat printre ramuri. Un weekend cat mai placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place blandetea soarelui printre ramuri...pacat ca in zona nu prea este verdeata...
      un w-end excelent iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  8. Ti-ai inceput dimineata cu un rasfat.:)
    Sa ai un sfarsit de saptamana cu multe...rasfaturi.:)!

    RăspundețiȘtergere
  9. cine nu iubeste ciocolata!! :) multumesc de recomandare...zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Era să zic că "stau şi mă crucesc" (şi asta chiar în...."Piaţa Romană" ?! :))) ) , dar cum sunt musulman, înalţ o laudă lui Allah cel milostiv pentru existenţa acestei"oaze" de cafea, cu o ofertă de la cele mai clasice ceşcuţe, alea turceştile de la nisip, şi până la cele mai "espesso" de rapide, ca la americani ! Cafeaua turcească se bea corect stând..."turceşte", dar la cea americană ne trebuie şi un loc de ...întins picioarele pe ! :))) Să îndrăznim ? Voi ce ziceţi ? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca nu m-am gandit sa beau cafeaua in functie de provenienta...e si asta o idee :))

      Ștergere
  11. Cred că îmi fac drum pe la ASE :D

    Tu cu ispitele tale...cum să reziste omu'? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate, dacă trec pe acolo :)!
    Mulțumesc mi-am notat...

    RăspundețiȘtergere
  13. Am fost anul trecut aici si mi-a placut:)!

    RăspundețiȘtergere