vineri, 27 aprilie 2012

Cirio

„Cirio”, opera lui Leonetto Cappiello, este un tablou ce debordeaza de culoare si maturitate. Cappiello, artist italian de succes, a transmis simtul sau publicitar afiselor sale, creand imagini profund evocatoare care stimuleaza conexiuni emotionale puternice cu produsele vandute. In ciuda unui inceput de cariera ca si caricaturist, Cappiello si-a dobandit celebritatea abia dupa 1900, la startul unei cariere de 4 decenii in care a creat 1000 de afise diferite.

sursa: www.pendulum.ro

20 de comentarii:

  1. Hello Pandhora!

    Very interesting this post.

    Good weekend

    Greatings from Brasil.
    Adrian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bom dia Adrianao

      Obrigado, feliz que você gosta
      Desejo-lhe um bom dia :)

      Ștergere
  2. aaaaaa, iata ce inseamna un mesaj excelent!
    E clar, cirese la cutie, de unde pac! explozia: cutia Pandhorei exista, ia sa caut ei si Pandhora la pachet... Oricum in cofetarie o msa cer "prajitura Pabdhora"!
    Buna dimineata incarcata de flori de mar! Muzica? Evident, zumzet de albine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vasile,imi plac pomii infloriti si cartierul meu era plin de ei...acum s-au scuturat :(

      cutia nu cred ca e a Pandhorei si rosiile nu stiu daca sunt cherry dar iti spun sigur ca sunt foarte gustoase pentru ca le-am inecrcat :))

      Ștergere
  3. Imi place pentru ca este ciudat. Oare ce-o fi vrut sa spuna artistul, cum zicea profa de romana din liceu

    RăspundețiȘtergere
  4. După fusta cloş aerată à la Marilyn Monroe, lucrarea e din anii '50.O alegorie vivace de tip "Floră" care te îmbie abundent cu produsele verii.Mă gândesc la cât de mare ar trebui să fie o conservă aşa încât din ea să poată ieşi o ..."Floră" adevărată! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. greu de raspuns :)
      o Flora adevarata are acea constitutie-chiar si iluzorie-pe care ne-o dorim :)

      Ștergere
  5. :) trebuie sa recunosc ca e foarte interesant acest afis...zi faina iti doresc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac toate afisele lui Cappiello...sunt pline de viata si culoare atunci cand e cazul sau terne si linistite daca aceasta atmosfera sustine produsul din reclama...este un adevarat maestru...

      Ștergere
  6. Interesant,nu am cuvinte!!!
    Numai bine iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu iti doresc Sorin la randul meu un w-end perfect!

    RăspundețiȘtergere
  8. :( nu am auzit pănă acum de domnul acesta !
    Asta o fi fost reclama pentru compoturile bunicuței :)?
    E frumoas afișul !

    RăspundețiȘtergere
  9. Mult plăcutu-mi-a!
    Fug întru aprofundare, mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ati preluat text si poza de la www.pendulum.ro si nu ati specificat sau pus linkul catre pagina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu imi mai amintesc acum de unde am preluat materialul, in general nu uit sa pun linkul catre paginile pe care le folosec pe blog.
      oricum, am remediat, multumesc ca mi-ati atras atentia :)

      Ștergere
  11. It will help keep them happy and even out of your hair.


    Also visit my weblog boom beach hack tool apk

    RăspundețiȘtergere