marți, 24 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte - Un bonsai cu...flori...

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

66 de comentarii:

  1. e clar că sunt român curat, iar mi-a venit mintea târziu:
    poza 2: flori cu bonsai!

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! Par ireali. Am ramas fara cuvinte la propriu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am vazut bonsai cu flori decat in poze...cred ca in realitate sunt minunat de frumosi...

      Ștergere
  3. sunt superbi :). am si eu unul de vreo 2 anisori doar ca nu are flori :). poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt deosebiti cu toate ca eu ii percep putin chinuiti si nefericiti obligati fiind sa se dezvolte intr-un spatiu atat de mic...
      oricum...am o slabiciune pentru ei...
      pup si eu geanina...o noapte faina iti doresc :)

      Ștergere
  4. Aranjamente florale demne pentru o miercure fără cuvinte.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      o noapte linistita iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  5. Primul bonsai este un Rodiu !
    Frumoase,cu toate că și eu sunt de părere că sunt o „țâră chinuiți”,poate chiar mai mult de o „țâră”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca o spui tu care te pricepi atat de bine la flori...ce as mai putea adauga eu? :(
      nu stiam ca este un rodiu...este preferatul meu :)
      sunt atat...atat de frumosi...

      Ștergere
  6. Sunt deosebiţi! De multă vreme mă gândesc să încerc să cresc un bonsai, dar ştiu că sunt pretenţioşi. Trebuie să aflu mai multe despre creşterea acestor arbori miniaturali, pt că sunt extraordinari.
    O noapte cât mai frumoasă, Pandhora! Şi mulţumesc pentru ideea cu "albastrul infinit". :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. ne pacalesti ! :))...sunt trei bonsai frumosi !!!...

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac mult de tot bonsaii, iar daca sunt "chinuiti", nu suntem noi de vina. Ideea a fost a japonezilor, siliti de imprejurarea ca nu au spatii mari pentru copaci si tocmai de aceea iubesc natura si si-au adus-o in casa asa cum se vede, cu ingeniozitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este foarte adevarat,japonezii au gasit o solutie ingenioasa si de un estetic deosebit dar cu toate astea ma intristeaza "suferinta" bietilor copacei...

      Ștergere
  9. Mijlociul mi se pare cel mai interesant, asta poate din cauza ca pana acum am vazut numai verzi:). O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Îmi plac mult bonsai!
    M-aș dori unul înflorit dar
    nu am văzut în florării!
    O zi de miercuri frumoasă îți doresc!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu Elena,nici eu nu am vazut...cred ca arata minunat in realitate...
      pup si eu...o zi minunata iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. Si mie imi plac foarte mult, dar infloriti nu am mai vazut pina acum.
    Felicitari Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am vazut decat in poze dar mi-as dori sa vad in realitate si evident...sa am unul al meu si doar al meu :)
      multumesc Melly :)

      Ștergere
  12. Foarte foarte frumos bonsaiul tau! :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori eu sa am asa frumuseti :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  13. Bonsai înflorit? Este prima dată cînd văd.
    Eşti plină de surprize. Şi toate plăcute! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nicie eu nu am vazut in realitate...ma bucur ca iti plac :)
      multumesc pentru aprecieri :)

      Ștergere
  14. ce frumosi sunt! am avut si eu o pereche... faceau floricele minuscule albe, parfumate. Dar... i-am pierdut. Dupa un concediu, în care au fost uitati si nu au fost udati :( Si acum mai visez la ei!
    happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as vrea sa cred ca ai fotografii cu ei si ca ii putem vedea si noi :)
      o zi de miercuri perfecta iti doresc draga Carmen...pup :)

      Ștergere
  15. Oau! Superbi "copăceii" în miniatură!
    O zi plină de frumos și senin vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac draga Sara :)
      o zi vesela si frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  16. Pandhoraa, deja ma gandesc ca zanele ar fi in elementul lor langa un bonsai, find feeric si pe masura lor! Asa...langa pomii mari, trebuie sa zboare pentru a ajunge la crengi. Lasand basmul la o parte, sunt teribil de frumosi! Niste poezii ale lumii vegetale, cu flori superbe. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sint f frumosi dar nu situ daca as avea rabdare sa ii ingrijesc

      Ștergere
    2. nu stiu ce sa spun...nu am avut pana acum bonsai dar mi-as dori unul :)

      Ștergere
    3. Mirela : ce idee faina...o gradina pe masura zanutelor tale...ce frumos ar fi :)
      o zi plina de culoare si lumina iti doresc draga Mirela...si spor la caricica ta! :)

      Ștergere
  17. m-ar distra sa am un copacel din asta si sa-mi exersez "talentele" in coama lui :))
    au inflorit si aici genul de flori din poza a doua. frumosi tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca o sa iti cumperi unul sa-mi povestesti cum te descurci cu el :)
      si la noi in cartier sunt astfel de copaci cu flori :)

      Ștergere
  18. Votez si eu pentru fermecatorul! Superbi copăceii!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumosi si delicati! Nu cred sa fi vazut unul inflorit. Felicitari! Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am vazut bonsai infloriti decat in fotografii :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  20. Cel din mijloc mi-ar aduce un strop de culoare si veselie de l-as avea! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt superbi! Si minunea de flori pe care o au.
    Am si eu unul dar nu face flori, este un bonsai micut, are max 25 cm inaltime si este soiul ficus. Un arbore pitic ficus. Il am de multi ani...cred ca vreo 6-7...l-am primit cadou :)
    Foarte frumosi!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pomisorii astia chiar te lasa fara cuvinte...sunt ireal de frumosi! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa? :)
      o noapte linistita iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  23. Sunt extraordinare imaginile, o adevarata arta...

    RăspundețiȘtergere
  24. Mie imi plac acesti minusculi pomisori,dar ai tai sunt minunati!Toti m-au fermecat cu floricelele lor.

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim: sunt cu adevarat superbi,mi-ar fi placut sa fie ai mei :)

    RăspundețiȘtergere