sâmbătă, 14 aprilie 2012

Sarbatori Fericite!


Se apropie Noaptea Sfanta a Invierii,este momentul sa gasim linista si impacarea in inima noastra...
Va doresc Paste Luminat si Sarbatori Fericite!

47 de comentarii:

  1. Şi ţie sărbători fericite de Sfintele Paşti !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Lumina in suflete, Speranta in ganduri, Bucurie in inima! Paste Fericit !
    Clipe de neuitat alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fie ca sfânta sarbatoare a Învierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: încredere, lumina, iubire, speranta.Paste Fericit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa pentru gandul bun si cuvintele frumoase :)
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  4. Pace in suflet si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
    2. http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3279363&path=83557

      Ștergere
    3. multumesc pentru deosebit de frumoasa urare :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  6. Sarbatori fericite!
    Sa iti fie bine, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un Paste Fericit iti doresc Vera oriunde te-ai afla!
      te imbratisez >:D<

      Ștergere
  7. Un Paste plin de lumina iti doresc! :) Zi faina....pop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc geanina :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu cu tot dragul!
      pup si eu :*

      Ștergere
  8. Îţi doresc un Paşte cu bucurii, într-un suflet fericit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Dan:)
      Un Paste Fericit iti doresc la randul meu alaturi de familia ta frumoasa si de cei pe care ii iubesti!

      Ștergere
  9. Paste fericit! Alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  10. liniste, lumina, sanatate si bucurie, pandhora!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc erys pentru caldele urari :)
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  11. Sărbători luminoase, pline de speranţă şi voie bună!
    Să ai parte de un Iepuraş darnic ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Carmen :)
      iepurasul m-a rasfatat...am primt un inel foarte foarte frumos :)
      Sarbatori fericite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  12. CREDINTA , NADEJDEA SI IUBIREA SA FIE MEREU IN SUFLETUL TAU !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aceasta urare calda :)
      un Paste Luminat iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  13. Sarbatori luminate!
    Aprind si eu o lumanare si ma rog. Aici, singura, altceva nu pot face. N-am biserica unde sa ma duc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Paste linistit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tihnă şi cele bune să se adune!

    RăspundețiȘtergere
  16. O sărbătoare ca un vis frumos!
    Hristos A Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sărbători fericit,sănătate fericire și lumină în suflet să ai !
    Paști fericite îți doresc cu mult drag,alături de cei ce-ți sunt dragi !

    RăspundețiȘtergere
  18. Hristos a înviat!
    Vă doresc zile de sărbătoare pline Lumină din Lumină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Sara :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  19. Un Paste Fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hristos a înviat!
    Să-ţi mângâie Domnul inima şi să-ţi dăruiască bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multumesc anastasia...Sarbatori cu bucurie iti doresc la randul meu!

      Ștergere