luni, 2 aprilie 2012

Pink Monday....Pink lingerie...




mai mult pink gasiti la

KARMAPOLICE




22 de comentarii:

  1. primavara a venit....frumoase si vesele toate

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...pink lingerie!! primele doua sunt pe gustul meu :)). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata :)
      eu le prefer pe toate...si inca cateva :))

      Ștergere
  3. Bună scumpo!
    Superbe!Tinerețe!
    Îți doresc o săptămână frumoasă
    și plină de bucurii!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu te imbratisez cu acelasi drag Elena...plina de soare sa-ti fie ziua...te imbratisez cu acelasi drag >:D<

      Ștergere
  4. phii...
    mi-am dat cu aracet, sa ma lipesc de postarea aceasta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...chiar asa?nu cred ca ai nevoie de adeziv...poti reveni oricand :))

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. ma bucur ca sunt si barbati care apreiaza genul asta de lenjerie...putin suav...putin erotic :)

      Ștergere
  6. Pentru o zi de luni, e cam "pink " treaba!!! Cum o continua saptamana , daca asa incepe!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e si ideea...daca incepem saptamana cu o zi de luni pink putem spera ca asa va fi toata saptamana :))

      Ștergere
  7. Foarte dragute, nimic de obiectat ! Lenjeria roz e feminina si delicata, si suava si plina de vino-ncoace !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa zic si eu Zina :)
      detest stridentul rosu combinat cu negru...desuuri de bordel zicea bunica mea :)

      Ștergere
  8. Asa DA! :))
    Asa buchet mai rar gasesti! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. "Pink lingerie"...
    Vedem modele graţioase şi prezentabile şi vestimentaţie în pink.Acum mă gândesc dacă acesteia să-i spunem "îmbrăcăminte" sau..."dezbrăcăminte"? :)))

    RăspundețiȘtergere