duminică, 8 aprilie 2012

Life in Pictures - Primavara la Curtea de Arges




mai multe gasiti la Costin Comba

La multi ani tuturor celor care poarta nume de floare!

48 de comentarii:

  1. frumos ai surprins primavara la curte :). la multi ani florilor! noapte faina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc geanina :)
    o noapte frumoasa iti doresc si eu...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori de Florii. Mulţumesc. Să ai o duminică plăcută şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. o seara frumoasa de duminica iti doresc si eu :)
      multumesc :)

      Ștergere
  5. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    O duminică minunată îți doresc!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o seara frumoasa iti doresc si eu cu mult drag...
      te imbratisez draga Elena >:D<

      Ștergere
  6. E intr-adevar un loc deosebit, eu l-am vazut vara!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa si inmiresmata primavara...
    duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...asa si este chiar daca azi a fost mai viforoasa :)
      o seara placuta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  8. Ce frumos, nu am mai fost in vizita la Curtea de Arges de cand eram copil..cred ca ar trebui sa mai merg pentru ca am amintiri frumoase de acolo. O duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. O duminică, ca o floare, îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ifim...sper ca ati avut la randul vostru o duminica infloritoare:)
      un pupic lui Baghi:*

      Ștergere
  10. Frumos...
    Am vazut un comentariu:"mi-e dor de manastire".... Vrea sa spuna de "viata" din manastire?

    RăspundețiȘtergere
  11. superbe , ce locuri avem!!! ce locuri, ce locuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa gasim modalitatea de a le face cunoscute...trebuie...

      Ștergere
  12. Aş sta ore în şir lângă copăcelul din prima poză sau lângă arbuştii cei galbeni...Şi m-aş bucura chiar şi de micimea păpădiei galbene, atâta cât o văd acum, că pe urmă rămâne doar o amintire...efemeră...
    Florii frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in prima poza sunt ramasitele unui turn si unui zid de aparare acolo dar nu am reusit sa aflam de cand dateaza si daca apartine unei cetati...
      e tare frumos acolo...

      Ștergere
  13. E o idee buna, n-am mai fost de ceva timp pe la Curtea de Arges. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumoase imagini. si eu tot vara am fost...de cateva ori, dar primavara inca nu :)
    o duminica fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu doar primavara si toamna...
      toamna e o feerie de galben-rosu...
      o seara de duminica frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  15. Sarut mâna pandhora!:
    Aici farmecul specific zonei si anotimpul, încânta întotdeauna sufletul calatorului de pretutindeni.
    Frumoasa sa fie si duminica ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai pus punctul pe "i" Sorin :)
      o seara de duminica blanda si frumoasa iti doresc la randul meu cu tot dragul! :)

      Ștergere
  16. SUUUUPERB!!! Multumesc pt zambetul adus!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa:)
      o seara de duminica infloritoare iti doresc la randul meu cu mult drag >:D<

      Ștergere
  18. Au iesit deja florile de... papadie?

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumos la Curtea de Arges.Si eu am o magnolie cu flori roz ca cea din ultima poza, pe care o astept sa se deschida ca sa o pozez :).

    RăspundețiȘtergere