miercuri, 4 aprilie 2012

Sa ne relaxam...

...eu una simt nevoia dupa ziua de azi...

21 de comentarii:

  1. Mi-ai reamintit ce bune sunt asemenea exerciții, clipe de relaxare...
    Mulțumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ma face sa ma gândesc la... Leonard Cohen, evident, la varul meu care este un mare adept al acestui tip de realxare si la cele câteva CD-uri cu muzica de asta pe care le am...
    Saru' mâna frumos, uitasem...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc:) chiar aveam nevoie...am avut o zi!!! mi-a placut, buna dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seara buna :)
      ma bucur ca ti-a prins bine...eu am avut inca o zi la fel de...

      Ștergere
  4. Relaxare... da... am nevoie! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect :)
      o seara faina iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  5. multumesc...mi-a prins bine azi... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult...
      vad ca nu sunt singura incordata din cauza stresului...cred ca ar trebui sa facem un club :))

      Ștergere
  6. Astazi toata ziua mi-am pastrat concetrarea...pana intr-un punct, punct in care m-m oprit pentru a asculta muzica si a savura imaginile. Imi doresc sa invatam din calmul altora, avem atata nevoie.
    Multumesc pentru aceasta gura de aer :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mult drag...
      ma bucur ca aceasta "gura de aer" ti-a fost de folos :)

      Ștergere
  7. Abia acum m-am smuls din vraja relaxarii si pot scrie!
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce faină muzică de relaxare! E mare nevoie de aşa ceva, mai ales după o zi proastă.Şi mai sunt şi de-astea... Miercurea asta am ţinut-o numai în belele.
    Mersi pentru "leacul" muzical, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere