luni, 9 aprilie 2012

Vangelis - Conquest of Paradise

11 comentarii:

  1. Ce melodie frumoasă ! Mulțumesc pentru audiție !!!
    PS: da ai ghicit floarea :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. cu mult drag E.,cu mult drag >:D<
    da?am ghicit?ce bine imi pare...stii ca nu ma pricep la flori decat sa spun ca sunt frumoase privindu-le :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola, Pandhora!
    Me encanta tu blog!
    Hermoso mensaje, nos trae esta época maravillosa de la atención por medio de la moderna ...
    Yo añadiría lo siguiente:
    "Un poco de agua y pan
    Y sus ojos en la sombra perfumada.
    Nunca fui más feliz sultán
    O un mendigo más triste que yo "...
    Un gran día para ti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hola Basil :)
      gracias y apreciaciones a ser su día ... y el "café de la mañana" :))

      Ștergere
  4. Tare mult mi-a placut filmul, si imi place si acum muzica asta, este impresionanta. Multumesc, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut mult de tot iar imaginea aceea in care Columb pune piciorul pe pamant este cu adevarat minunata...

      Ștergere
  5. Ce melodie minunată! O încântare să o reascult.
    Mulţumesc, Pandhora. Îţi doresc o Săptămână sfântă şi binecuvântată cu pace şi bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex :)
      o Saptamana cu pace si liniste in suflet iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  6. ei da...asa mai merge :). zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faina sa-ti fie ziua...cu multa muzica daca e posibil :)
      pup pup

      Ștergere
  7. da, :)
    http://youtu.be/piOJRCyuhbo

    RăspundețiȘtergere