marți, 3 aprilie 2012

Gooood food ! :)

18 comentarii:

  1. Un filmuleţ tare reconfortant şi prietenos!(spre deosebire de altele mult mai agresive)Din păcate, e prea scurt.Mi-ar fi plăcut să văd şi desertul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie :))
    oare ce ar fi putut fi?un morcov dulce si crocant? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei da , hai că-i bună asta !! Păcat ca nu vedem şi când pisica a primit mâncarea cum s-a descurcat iepuraşul :))

    RăspundețiȘtergere
  4. pisica sa manance varza nu am mai vazut!!! :)))))superbi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut pisica ce manca bucatele mici de pepene.. dar asa ceva n-am pomenit! :) Ce-i drept.. nici soriceii nu mai sunt ce-au fost candva!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. si nici macar n-au folosit furculita :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. greu cu educatia asta :))
      pup si eu Oana...o noapte faina iti doresc :)

      Ștergere
  7. Vezi ce-nseamnă puterea exemplului ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mâtza mea paste din când în când, o anumita iarba, ma rog, ca sa se "purjeze" cica... Da' salata, pardon...

    RăspundețiȘtergere