duminică, 29 aprilie 2012

"...dar iata-ma prinsa in plasa."

"Nu ştiu ce mă împiedică să fac un pas mai departe, nu ştiu ce m-a tras tot timpul înapoi şi ce-mi dă acum tracul, panica asta. S-ar zice că pânza de păianjen s-a întins şi s-a tot întins până aici. Dar mai departe nu e la fel?!... Păianjenul ţese harnic, ar putea să mă înghită, dar se joacă cu mine. După cum vezi, am vrut să fug, să scap din plasa lui, dar iată-mă prinsă în plasă...."

Cella Serghi - "Panza de paianjen"
 
Vi s-a intamplat sa va simti asa...prinsi in plasa? Vi s-a intamplat sa va fie teama sa sfasiati panza? 
Eu cred ca de cele mai multe ori nici macar nu o vedem..pe ea...pe panza...


19 comentarii:

  1. eu prefer sa o vad imbracata intr-o panza de paianjen...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori începem să ne obişnuim cu această stare de fapt: ne e mai comod să stăm înveliţi în ceva protector, fie doar într-o iluzie subţire, străvezie, dar rezistentă în timp ca pânza de păianjen.Printr-o pânză ca asta, noi credem că ne putem feri de multe...Nu avem curajul să o rupem şi să ieşim din ea pentru că ne e teamă să nu ne dăm de gol, şi să apărem în adevăratul nostru chip de a gândi şi manieră de a ne purta...Adică altfel de cum ne-am dori să fim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. panza de care vorbesti are aspectul unei armuri...dar ai dreptate,da...poate fi un strat protector intre noi si lume si chiar intre noi si noi...

      Ștergere
  3. Da, mi s-a întâmplat. Dar nu ţine mult. Odată ce ai conştientizat starea respectivă, mai e un pas mic până să rupi pânza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...
      si totusi,cu putin ghinion o alta panza se tese...

      Ștergere
  4. asa este... nu vedem niciodata "pânza de paianjen" care ne tine captivi, însa în momentul în care suntem constienti de prezenta ei, a ramâna pe loc, este... o dovada de lasitate.

    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu exact ce spui...am trecut prin asta...
      e dureros sa o rupi si sa o lasi in urma sfasiata dar si mai greu ar fi cred sa ramai acolo,prins...
      o duminica minunata iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  5. daaa...si-am baut atunci oceane intregi de intrebari. si n-am stiut multa vreme daca mai exista ceva dincolo de mainile mele. ceva care sa poata sfasia panza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta pentru ca e greu sa crezi ca mai poate exista ceva dincolo de "panza" ta...
      dar intotdeauna exista...chiar daca e doar o alta panza...

      Ștergere
  6. Macar pentru cateva zile am reusit sa ies din plasa! Tot e bine!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu o stii cel mai bine...placuta sa-ti fie si tie seara Melly :)

      Ștergere
  7. Vai, de ... cel care te-a prins în plasă! Este minunată senzaţia, dar, este şi greu de gestionat. Riscul este să devii un fluture ... fără aripi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci nu mai esti fluture...tot ce ramane e o insecta amorfa...

      Ștergere
  8. daca vrei sa-ti povestesc te invita la o cafea si un suc si o inghetata si o prajitura....este mult de povestit :))). cred ca si acum sunt prinsa in frumoasa tesatura...nu stiu cum de reusesc sa scriu...zi faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai vazut deja ca mie imi plac povestile :)
      daca tu esti fericita infasurata in "panza" ta...nu conteaza perceptia celorlalti, dintr-un simplu motiv...pentru fiecare "panza" inseamna altceva...

      Ștergere
  9. Da... asta ar fi o explicatie a starii actuale, chiar am o zi in care ma simt prins in plasa... Dar o rup eu in curand dupa un somn bun si energizant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai gasit solutia atunci totul este perfect :)
      urasc zilele cenusii...

      Ștergere