duminică, 15 aprilie 2012

Life in Pictures - Acasa de Paste



sursa: www.decorix.ro

Mai multe gasiti la Costin

42 de comentarii:

  1. Frumos la tine acasa de Paste :). Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos și elegant de paști acasă !
    Sărbători fericite îți doresc din toată inima !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc E.
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu cu tot dragul!

      Ștergere
  3. Mi-aş dori să vin şi eu la o masă ca astea din poze....Măcar să stau într-un colţişor şi să ciocnesc un ou cu tine! HRISTOS A ÎNVIAT !
    Sărbătoarea Paştelui cu bucurie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar face placere sa ciocnim un ou draga Marco :)
      Adevarat a Inviat!
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu cu tot dragul!

      Ștergere
  4. primitor, intim, sarbatoresc, magic...sarbatori fericite acasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat! Multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multa sanatate iti doresc la randul meu,zile pline de bucurie sa ai alaturi ce cei dragi tie Robert...
      Sarbatori Fericite!

      Ștergere
  6. Nemaipomenite imagini ...
    Ultima e, de departe, cea mai atrăgătoare!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mi-as dori sa iau masa de Paste intr-un asemenea cadru :)

      Ștergere
  7. Hristos a inviat Pandhora!
    Frumoase aranjamente ai facut pentru masa de Paste!
    Sarbatori fericite cu familia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multumesc pentru urari Melly...
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  8. Hristos a inviat !
    Superbe aranjamente ne-ai prezentat !
    O zi senina îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      ma bucur ca ti-au placut...o zi fara ploaie iti doresc...in caz ca este posibil :)
      Sarbatori Fericite!

      Ștergere
  9. Sarut mana cu respect!
    Sublime si incantatoare imagini,au reusit sa imi incante realmente privirea. SUPERB!!!
    Multumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
  10. Un Paste fericit!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/04/hristos-inviat.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Carmen :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu alaturi de familie!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. multumesc Nima:)
      Sarbatori fericite iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  12. Hristos a Înviat scumpo!
    Sărbători Fericite îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multumesc de urari Elena,Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu...pup si eu :*

      Ștergere
  13. Paste fericite, Pandhora, iti doresc din toata inima si tie si familiei tale !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ninu pentru gandul tau bun :)
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu,sanatate,belsug si pace in suflet!

      Ștergere
  14. Sa aveti Sarbatori pline de lumina si dragoste.Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu alaturi de cei dragi tie!

      Ștergere
  15. minunate aranjamente!
    Hristos a inviat! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imagini pline de culoare si candoare! Sarbatori frumoase, draga pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te revad :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu!

      Ștergere