vineri, 13 aprilie 2012

Nichita Stanescu - Gand 2


Vreau să vă spun un lucru, cu riscul
de a mă repeta: eu nu prea cred că
există poeţi, cred că există
poezie.

21 de comentarii:

  1. Si exista Gigel Frone , care s-a calificat in finalaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ce veste mi-ai dat...iubitoarele tale de ciocolata au aflat ca esti "luat"? :)))
      eu zic sa-l chemi daca vrei sa ramai singur in noaptea nuntii :))

      Ștergere
  3. Sunt luat doar de un pahar de Ballantines! Gigel e special!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gând la gând...
    Mă refer la postarea ta, nu încerc să mă "lipesc" de Nichita...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nichita Stănescu, cel mai modest dintre poeți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt mandra ca m-am nascut in acelasi loc cu el...
      mi-as fi dorit sa fi fost posibil sa-l cunosc...

      Ștergere
  6. dar suntem poeti toata viata. :)zi faina si poop...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa asa ganduri simple si pline de...poezie,nu-mi ramane decat sa-ti urez sa ai parte si de ...Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc angi :)
      un Paste Fericit iti doresc la randul meu alaturi de familia ta!

      Ștergere
  8. Dacă există aproape în exclusivitate "poezie" dar fără poeţi, atunci sugerăm latura superficială şi umoristică a unor aspecte de viaţă care, de multe ori, ne apare ca o ..."poezie", nu-i aşa ? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si uite asa tot romanul e poet :))

      Ștergere
    2. Da, dar de multe ori viaţa ne apare şi ca o..."simfonie", iar noi devenim..."simfonici"...

      Ștergere
  9. Putina lume stie ca Nichita Stanescu a fost tratat la Mangalia la ordinul Elenei Ceausescu. A primit cele mai noi medicamente pentru tratarea ficatului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz nu fac parte din acea putina lume dar ma bucur ca ea a incercat si a facut ceva pentru el...

      Ștergere