duminică, 1 aprilie 2012

Pizza...mmmm




V-am mai povestit despre Gambinos Pub,este un loc in care mergem atunci cand vrem sa mancam o pizza cu adevarat gustoasa, consistenta si la un pret rezonabil...
Locul are farmecul lui, nu e deloc sofisticat, te simti bine acolo pur si simplu, un motiv in plus pentru noi ca sa revenim...
 Il gasiti in spatele Pietei Rosetti, intr-o cladire care are farmecul Bucurestiului de altadata. 
De data asta am luat pizza vegetariana.Eu personal am fugit mereu de ea pentru ca am constatat de fiecare data cand am facut greseala sa o incerc ca nu are nici un gust...
Acum pot sa spun cu mana pe inima ca si pizza vegetariana are gust si inca ce gust...unul grozav! :)
Eu zic sa riscati si daca aveti drum prin spate pe la Piata Rosetti la pranz sau seara,garantat nu veti pleca de acolo nemancati sau nemultumiti...
O bere rece, pizza cu blat usor crocant, ruccola, porumb dulce, masline si...pofta buna! :)

24 de comentarii:

  1. :) trebuie sa recunosc ca pizza vegetala e preferata mea. O mananc cu mare drag si are gust tare bun. Eu o prefer cu vinete si zucchini pe gril....e de vis....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum ce sa spun...tu locuiesti in tara pizz-ei...asa ca esti o rasfatata :))

      Ștergere
  2. mmm... o pizza numai din ceafă de porc, pe grătar, un vin care sa înegrească dinţii, mmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. a. Nu am mâncat niciodată pizza vegetală.Dar o voi încerca bucuros şi cu...curaj gastronomic.:)))Ca un compromis, mie îmi place mai mult pizza cu ton, hering...
    b. Remarc "parcul" atrăgător de machete de maşini de epocă.Nu ştiu de ce, dar ambianţa mă face să mă gândesc la Spania sau la Mexicul anilor interbelici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pizza cu peste imi place putin spre deloc :))
      si da...atmosfera bate spre acea perioada dar face referire (prin afise cel putin) la anii '20 din America cu Al Capone si Incorubtibilii prin preajma :)

      Ștergere
  4. Mie-mi place oricum:).Baietii o adora,asa ca trebuie s-o fac de multe ori.Tare as vrea sa trec si eu in locsorul drag tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-as bucura mult daca ai face-o cand vei trece prin Bucuresti,mai ales ca este in centru :)
      iar baietii tai sunt niste norocosi...sa fii mereu rasfatat cu pizza nu e de colo :)))

      Ștergere
  5. Strălucită idee :)!
    Astă seară nu merge deja da mâine e sigur !!!
    Mulțumesc pentru ideea bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu fac,destul de rar,recunosc,pizza acasa dar...parca mai mult farmec are cea mancata in oras :)
      cea mai putin obisnuita pizza pe care am mancat-o a fost cu carnati si cartofi prajiti :))

      Ștergere
  6. Eu sunt incantata pentru ca, de curand, am invatat sa fac pizza acasa si ai mei spun ca e buna!
    Desigur, ramane si placerea de a manca o pizza in oras!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place si decorul, combinatia de culori verde prafuit cu caramiziu este reusita . :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un loc placut si cum spuneam mai sus,deloc sofisticat :)

      Ștergere
  8. Acum imi dau seama ca nu am mancat pizza vegetala... dar nici nu-mi doresc... totusi am sa iau in seama recomandarea ta! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect...dar eu zic sa treci totusi pe acolo :)

      ohh...pana acum m-am jucat cu hamsterul ala al tau :))

      Ștergere
  9. Vai, ce poftă de mâncare mi-ai făcut !

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie îmi place pizza fff picantă.

    RăspundețiȘtergere
  11. subscriu...am fost de cateva ori...
    incearca si ceva dulce (ananas flambe - a fost delicios!)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ufff...tot incerc sa ma feresc de ispitele dulci :))
      dar o sa tin minte :)

      Ștergere