joi, 12 aprilie 2012

Bliss - Quiet Letter

18 comentarii:

  1. a fost partea sonora a tacerii mele...multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Pan!

    What a beautiful song!

    Several instruments, wonderful!

    a great weekend!

    Greetings Brazil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bom, como você está?
      Páscoa perto de mim torna esta música soar um pouco diferente :)
      Estou feliz que você veio para mim ... você esperar :)

      Ștergere
  3. mi-a placut! a fost momentul meu de liniste:). din cate stiu ma asteapta o zi nu tocmai placuta :). poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca nu va fi atat de neplacuta pe cat te astepti...pup si eu

      Ștergere
  4. stiu ca place Bliss la fel de mult ca si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O piesa extraordinara!
    Multumesc, draga mea!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Superbă...o ascult cu multă plăcere!
    Zi frumoasă scumpo!
    Sărbători Fericite!
    Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu draga Elena...te imbratisez >:D<

      Ștergere
  7. Sarut mana cu respect!
    Fericire,armonie,dragoste si o primavara calda sa va aduca Sfintele Pasti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un Paste Luminat va doresc si eu cu tot dragul:)
      Sarbatori Fericite!

      Ștergere
  8. "Scrisoare mută", răspuns "pe gânduri"...

    RăspundețiȘtergere