miercuri, 18 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte - A inflorit Primavara...







Pictor : Anca Bulgaru
sursa: www.picturi-celebre.ro

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

62 de comentarii:

  1. cum sa nu iubesti aprilie...
    Seara senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. senin sa-ti fie si tie cerul si lin zborul indiferent de anotimp :)

      Ștergere
  2. Frumos infloreste primavara la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. minunata Primavara!...ce culori !!!...cata finete!!!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iubesc culorile...ma fac intotdeauna sa zambesc,sa ma simt bine...de asta primavara este preferata mea...

      Ștergere
  4. Vreau primavara din imaginile tale...Cea de acum, capricioasa, care vine si pleaca cand vrea si cum vrea nu imi place...
    Cat de frumoase sunt culorile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de asta am ales-o...poate ca o schimba pe cea de afara :)
      eu nu am rude la tara si din acest motiv imi place sa-mi imaginez ca asa arata primavara intr-un sat...categoric idilic :)

      Ștergere
  5. Foarte frumoase picturi !
    A înflorit primăvara în culori calde idilice !
    Mulțumesc pentru imagini !

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi eu am ajuns cu o mică întârziere pentru a vedea primăvara în tablouri nemuritoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara este de fiecare data o bucurie niciodata venita tarziu :)

      Ștergere
  7. Foarte frumoase, nu se aseamana cu ce vad pe geam, la noi inca e rece si intunecat. O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te asigur ca nu seamana nici cu ceea ce vad eu pe geam...tocmai de aceea :))
      o zi in care sa apara soarele iti doresc tie-si mie :)

      Ștergere
  8. PRIMAVARA e stapana! Florile ei sunt albe, galbene, mov si roz, asta-i primavara! Foarte bine surprinsa aici.
    Da, vad pisoiasul altfel, de cand mi-ai spus ca seamana cu cel pe care l-ai avut. Si...nu mai ai acum pisica? Ar fi timpul, cred... O zi minunata, draga Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au multa caldura in ele aceste tablouri :)
      ...si nu...nu mai am...dupa ce Pati s-a dus am mai avut un motanas...dulce,jucaus si lipicios dar a trebuit sa-l las in grija cuiva pentru ca am lipsit un an din tara...cand am revenit...murise...am aflat ca persoana in grija caruia il lasasem a trebuit la randul ei sa plece...a nimerit pe mainile cuiva...mi s-a spus ca a murit de foame :((
      pentru ca plec destul de des de acasa...nu mai vreau sa traiesc aceasta experienta...pentru mine a fost crunta...dar pentru el,bietul :(

      Ștergere
    2. Doamne, nu-mi vine sa cred, exista asemenea "oameni"...incredibil. Sunt multi care dispretuiesc si urasc pisicile, dar chiar asa...Of, Dumnezeu sa le odihneasca sufletelele acestor pisicute.
      In cazul acesta chiar e riscant sa-ti mai iei pisica. Noi o lasam pisicile cu mama, cand plecam, asa era si cu dulcea, draga si neuitata Serafinuta...Of! Te imbratisez, draga Pandhoraa!

      Ștergere
    3. bietele suflete cu blanita...nu inteleg cruzimea oamenilor...dar cine ii intelege pe oameni?nici macar ei insisi nu se inteleg...
      noi suntem norocosi am beneficiat atata timp de dragostea lor...stim amndoua ca ele iubesc fara prefacatorie sau minciuna...
      te imbratisez si eu draga Mirela >:D<

      Ștergere
  9. Frumoase si vii imbinari de culori, placute la privit, mai uitam de mohoreala de afara.
    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  10. A înflorit primăvara.....Da, au înflorit şi sufletele noastre...Au înflorit florile din ele...ca să stârpească buruienile, gândurile rele, netrebnice...
    Mă uit la tablouri, vreau să mângâi florile, vreau să mă aplec să miros frumosul din jocuri de culori, vreau să mă molipsesc de nectarul lor plin de optimism...
    Vrei şi tu, Pandhora ? Hai vino şi tu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt prima care vrea si va asteapta si pe voi :)
      ramai cat vrei aici Marco :)

      Ștergere
  11. Bună scumpo!
    Superbe picturi!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  12. in ce primavara esti tu? la mine nu e asa :). superbe :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Să îți fie ziua la fel de frumoasă ca aceste picturi pline de măreție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult...imi doresc sa fie asa si pentru mine si pentru tine :)

      Ștergere
  14. minunat...la noi este frig incaa...

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa seria aceasta.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumos a ilustrat pictorița Primăvara în tablouri!
    Culori superbe!
    O zi de miercuri plină de Primăvară vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Sara...o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu1 :)

      Ștergere
  17. Raiul a coborat in acele tablouri!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce tablouase frumoase :) Iti mai incalzesc sufletul intr-o zi ploioasa cum este cea de astazi.

    RăspundețiȘtergere
  19. asta am simtit si eu cand le-am ales :)

    RăspundețiȘtergere
  20. sa fie asa frumos la toata lumea, cu soare mult si culori pastelate!

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa este ! Si odata cu ea, fiecare parte din natura !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...motiv pentru care primavara este preferata mea :)

      Ștergere
  22. Superbe din cale afara :)... Chiar ramai fara cuvinte cand le vezi :) !

    RăspundețiȘtergere
  23. sunt persoane înzestrate cu un anumit talent, ce farmeca de la prima întâlnire. Nu am mai auzit de artista Anca Bulgaru, dar recunosc ca m-am îndragostit la prim...ele vederi :) Superbe peisaje... ca desprinse din povesti.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa mi s-a intamplat si mie :))
      o seara de miercuri perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  24. minunate culori! multumiri pentru o Primavara atat de inflorita :)
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag...
      florile de primavara pentru mine sunt cele mai frumoase :)
      placuta sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  25. Foarte frumoase picturile, iar primavara este minunata!Happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac...o seara de miercuri minunata iti doresc si eu la randul meu :)

      Ștergere
  26. Si ce frumos a inflorit! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori ca toate zilele sa fie ca in tablourile Ancai Bulgaru :)
      placuta sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  27. Hristos a înviat! Pace şi bucurie, dragă Pandhora, ţie şi celor dragi. Am ajuns mai târziu cu urarea mea.

    Minunate tablourile cu primăvara! Numai de-astea mi-aş pune în casă, căci îţi înfloresc viaţa, numai văzându-le şi admirându-le.

    O seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multumesc pentru gandurile frumoase Alex...aceleasi urari iti intorc si eu tie :)

      minunati sunt si copacii cu flori de pe pagina ta...si da...mare dreptate ai :)

      Ștergere
  28. Olá Pan!

    Imagens encantadoras da Primavera!

    Lindas pinturas!

    Saudaçõe do Brasil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ola Adriano

      como poderia ser diferente do que a primavera colorida ...

      um abraço de Pandhora

      Ștergere
  29. vaaaaaaaai!
    imagini din cartierul tau?
    ma mut acolo, acum!
    superbe tablouri!
    sunt invidios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca un dram de adevar exista in ceea ce ai spus :))

      Ștergere