duminică, 29 aprilie 2012

Life in Pictures - Toma Caragiu si Conditia Penelopei



mai multe gasiti la Costin Comba

36 de comentarii:

  1. Superb !
    Îmi place Toma Caragiu foarte mult!
    Filmul este o „delicatețe” !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Iti doresc o duminica superba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      o zi de duminica perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. Animatia de mai sus imi pare o noutate. Nu am mai vazut-o. Multumesc si o duminica cat mai insorita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este firesc sa nu iti fie cun oscuta tu apartinand altei generatii dar parintilor tai in mod sigur da :)

      Ștergere
  4. Da. Corect. Ei cu "maretia" si ele cu "batatura" ;)
    Multumesc pentru acest film. Il uitasem, desi e excelent. Despre Toma Caragiu...ce sa spun? Era de ajuns sa deschida gura. Era genial.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...excelent este cuvantul potrivit :)
      un w-end placut iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos și foarte potrivit pentru un weekend de sărbătoare ca acesta !

    RăspundețiȘtergere
  6. superb!! cred ca sunt ani multi decand nu am mai vazut acest filmulet :). o zi minunata iti doresc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu la fel...dar zilele trecute mi-am amintit de el discutand cu niste prieteni...
      este grozav iar vocea lui Toma Caragiu...ce sa mai spun...
      minunata sa-ti fie si tie duminica geanina :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Foarte frumos !
    Mi-a plăcut mult!
    Îți mulțumesc mult că ne readuci aminte de
    persoane care din păcate nu mai sunt!
    O duminică minunată îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur Elena :)
      o duminica minunata iti doresc la randul meu...te imbratisez >:D<

      Ștergere
  8. noroc cu femeia care a stiut sa inteleaga, sa ierte si sa uite...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai vai fidel crunt Ulise. :)) M-a amuzant crunt!! "Forta lui fizica este recunoscuta ", ihim ihim.
    Merci fain faaain !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa... si educativa sceneta ! :D :)))

    O Duminica placuta iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ninu...o Duminica frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. in sfarsit, o postare care tine cu "noi"...
    asa e corect!
    voi, "penelope" harnice si credincioase, noi - "ulisi" (oau!) plimbareti...

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba alegerea ta! Felicitari si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multunesc Iulisa,o saptamana minunata iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  13. Sarut mâna cu respect !
    multumesc!
    O alegere inspirata!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere